Krepšelis
0
close
emptycart
Krepšelis tuščias
DUK
KAS YRA KUPONAS, KAIP JĮ ĮSIGYTI? keyboard_arrow_down

Kuponas yra dokumentas, patvirtinantis, jog jūs sėkmingai įvykdėte mokėjimą ir turite teisę kupone nurodytu kupono galiojimo laiku atsiimti prekę arba pasinaudoti paslauga. 

Norėdami įsigyti kuponą:

• Paspauskite pasiūlyme esantį laukelį IMU/PERKU.

• Pasirinkite norimą įsigyti prekę ir kuponų skaičių.

• Įrašykite savo el. pašto adresą, kuriuo Jums atsiųsime kuponą. Jei kupono numerį norite gauti ir SMS žinute, įveskite savo telefono numerį.

• Jei akcijos pasiūlyme yra galimybė pasirinkti, kur panaudosite pasiūlymą, pasirinkite jums tinkamiausią. Pasirinkite, kokiu būdu pageidaujate atsiimti prekę: patys atsiimsite prekių atsiėmimo skyriuje ar pageidaujate, kad pristatytume į namus ar į paštomatą.

• Susipažinkite su Grupinis.lt/taisykles ir patvirtinkite, jog su jomis sutinkate.

• Pasirinkite atsiskaitymo būdą:

- Jei už kuponą norite sumokėti naudodamiesi el. bankininkystės paslaugomis, pasirinkite savo banką (paspauskite ant banko logotipo) ir Jus nukreips į banko puslapį, kuriame ir atliksite mokėjimą.

- Jei už kuponą norite sumokėti PC „Maxima" kasoje arba „Perlo” terminale, pasirinkite Jums tinkamą būdą (paspauskite ant logotipo), bus suformuotas mokėjimo nurodymas, kurį atsispausdinę už kuponą galėsite sumokėti pasirinktoje vietoje. Apmokėti reikia kuo skubiau, kol vyksta akcija. Kuponas išsiunčiamas tik apmokėjus. Gavus tik mokėjimo nurodymą, prekės nerezervuojamos.

- Jei už kuponą norite sumokėti grynaisiais pinigais arba mokėjimo kortele, reikia nuvykti į Jums artimiausią prekių atsiėmimo skyrių ir, kol vyksta akcija, įsigyti kuponą. Prekės nerezervuojamos. Atsiimti prekę arba pasinaudoti paslauga galėsite kupone nurodytu kupono galiojimo laikotarpiu.

- Jei naudojatės paysera sąskaita, už kuponus galite atsiskaityti ir šiuo mokėjimo būdu. Jums tereikia paspausti ant logotipo paysera, atlikite apmokėjimą ir kuponus išsiųsime el. paštu.

-Jei už kuponą norite sumokėti kreditine kortele, paspauskite ant logotipo "Kreditine kortele", tuomet būsite nukreipti į puslapį, kuriame turėsite suvesti reikiamus duomenis ir atliksite apmokėjimą. Atsiskaitymas kreditine kortele yra visiškai saugus, UAB „Beta Media" atitinka visus keliamus saugumo reikalavimus.

- Jeigu už kuponą norite atsiskaityti išsimokėtinai, paspauskite ant logotipo General Financing. Sudarius išsimokėjimo sutartį su UAB General Financing bus patvirtintas ir atliktas apmokėjimas. Sutartys sudaromos nuotoliniu būdu, po sutarties sudarymo kuponai išsiunčiami el. pašu. Pirkti išsimokėtinau galima tik nuo 50 EUR vertės.

 

• Apmokėjus už kuponą Jums patogiu būdu, po kelių minučių Jūsų nurodytu el. paštu išsiųsime kuponą. Jei pirkimo metu nurodėte telefono numerį, kupono kodą išsiųsime ir SMS žinute. El. paštu gautą kuponą atsispausdinkite. Jei unikalų kupono kodą gavote SMS žinute, ją išsaugokite. Kuponui pradėjus galioti, galėsite pasinaudoti pasiūlymu (pakaks parodyti kuponą ar SMS žinutę konsultantui prekių atsiėmimo skyriuje, prekės pardavėjui, jei prekę atsiimate pas jį, ar paslaugų teikėjui, jei įsigijote paslaugos kuponą). Išskyrus tuos atvejus, kai kupono panaudojimo sąlygose yra nurodyta kitaip.

KAS YRA KAINA PRISIJUNGUS? keyboard_arrow_down

•  Jei pageidaujate prekę įsigyti kaina, kuri galioja prisijungus (pasiūlyme nurodyta kaina prisijungusiems vartotojams ir kaina neprisijungusiems vartotojams), Jums reikia tapti registruotu vartotoju.

•  Apsilankykite čia: http://grupinis.lt/login Jei nesate registruotas vartotojas, pasirinkite skiltį „Registruotis", užpildykite reikiamus laukelius ir spauskite mygtuką „Registruotis". Po kelių minučių el. paštu Jums bus išsiųsta nuoroda, kurią paspaudę galėsite prisijungti. Jei jau esate registruotas vartotojas, puslapio viršutiniame dešiniajame kampe paspauskite „Prisijungti”, įveskite el.paštą ir slaptažodį.

•  Kai prisijungsite, už prekes galėsite apmokėti Jums įprastu būdu ir tik registruotiems vartotojams taikomomis kainomis.

NUSIPIRKAU, BET NEGAVAU KUPONO. KĄ DARYTI? keyboard_arrow_down

•  Kai kuriuos laiškus el. pašto sistema priskiria prie „Šlamšto" kategorijos (SPAM). Paieškokite laiško joje.

• Arba apsilankykite čia: http://grupinis.lt/mano_kuponai Įrašę savo el. pašto adresą, kuriuo registravotės pirkdami kuponą, gausite visus Jums priklausančius ir galiojančius kuponus viename laiške.

•  Arba apsilankykite čia: http://grupinis.lt/login Jei nesate registruotas vartotojas, pasirinkite skiltį „Registruotis", užpildykite reikalingus laukelius ir spauskite mygtuką „Registruotis". Po kelių minučių el. paštu Jums bus išsiųsta nuoroda, kurią paspaudę galėsite prisijungti. Prisijungę rasite visus Grupinis.lt portale pirktus kuponus.

•  Jei pirkimo metu suklydote nurodydami savo el. pašto adresą, skambinkite mums telefonu 8 52 073000 (visą parą) arba susisiekite su mumis el. paštu pagalba@grupinis.lt nurodydami, kokį pasiūlymą įsigijote ir kokiu el. paštu registravotės. Mes atsiųsime Jums įsigytą kuponą teisingu el. paštu.

•  Kupono galėjote negauti ir tokiu atveju, kai apmokėjimas įvyko, tačiau bankas mūsų sistemai nepateikė atsakymo dėl Jūsų mokėjimo ir kuponas nebuvo sugeneruotas. Tuomet turėtumėte atsiųsti banko pavedimo kopiją el. paštu pagalba@grupinis.lt ir, jei Jūsų mokėjimą bankas užfiksavo, mes sugeneruosime Jums kuponą.

IŠTRYNIAU KUPONĄ. KĄ DARYTI? keyboard_arrow_down
Apsilankykite čia: http://grupinis.lt/login Įrašę savo el. pašto adresą, kuriuo registravotės pirkimui, viename laiške gausite visus Jums priklausančius ir galiojančius kuponus. Taip pat galite apsilankyti čia: http://grupinis.lt/login Jei nesate registruotas vartotojas, pasirinkite skiltį „Registruotis", užpildykite reikalingus laukelius ir spauskite mygtuką „Registruotis". Po kelių minučių el. paštu Jums bus išsiųsta nuoroda, kurią paspaudę galėsite prisijungti. Prisijungę rasite visus Grupinis.lt portale pirktus kuponus.
AR GALIU REZERVUOTI KUPONĄ IR APMOKĖTI VĖLIAU? keyboard_arrow_down
Rezervuoti kuponą galimybės, deja, nėra. Įsigyti jį galite tik tol, kol vyksta akcija.
NORIU NUSIPIRKTI KELIS KUPONUS. AR GALIU UŽ JUOS ATSISKAITYTI VIENU PAVEDIMU? keyboard_arrow_down

•  Apmokėti kelis kuponus vienu metu galite.

•  Išsirinkę Jus dominantį pasiūlymą, prieš apmokėjimą pasirinkite laukelį „į krepšelį". Kai į jį sudėsite visus Jus dominančius pasiūlymus, paspauskite krepšelio ikonėlę puslapio viršuje ir spustelėkite mygtuką „Pirkti".

• Prekės ir paslaugos, kurios yra krepšelyje, bet už jas neapmokėta, nėra rezervuojamos. Kai išsirinkote ir susidėjote į krepšelį visas prekes ir paslaugas, už jas galite atsiskaityti Jums patogiu būdu.

•  Jūsų pasirinkimai įdėti į krepšelį, gali būti koreguojami, papildomi ar ištrinami, nustatomas kitas kuponų kiekis. Taip pat visam krepšeliui galite pritaikyti dovanu čekį arba nuolaidos kodą.

•  Prekės Jūsų krepšelyje saugomos 2 val., todėl sumokėti galėsite ir vėliau, nereikės iš naujo ieškoti Jus dominančių pasiūlymų.

•  Pasitikrinkite, ar visus duomenis nurodėte teisingai ir atlikite apmokėjimą. Visus kuponus Jums atsiųsime į el. pašto dėžutę, o jei pirkimo metu nurodysite ir telefono numerį, kuponų kodus gausite ir SMS žinute.

KIEK LAIKO GALIOJA KUPONAS? keyboard_arrow_down

•  Visi kuponai turi galiojimo terminą, kuris nurodomas kupone ir akcijos sąlygose. Kuponu pasinaudoti galite tik kupono galiojimo laikotarpiu. Primename, kad įsigydami kuponą jūs patvirtinate, jog susipažinote su atskirų paslaugų teikimo sąlygomis, tame tarpe ir kupono galiojimo terminu, kuris yra neatsiejama pirkimo – pardavimo sutarties dalis, todėl pasibaigus kupono galiojimo terminui atsiimti prekės ar paslaugos nebegalėsite. Pasibaigus kupono galiojimo terminui pinigai už nepanaudotą kuponą taip pat negrąžinami.

•  Jei įsigijote kuponą, kur nurodytas greitas pristatymo laikotarpis, prekę pristatysime po tiek dienų, kiek nurodyta akcijoje ir apie prekių pristatymą informuosime SMS žinute ir el. paštu. Prekes būtina atsiimti ne vėliau nei per 14 dienų nuo informavimo apie prekių pristatymą į prekių atsiėmimo skyrių dienos.

DOVANŲ ČEKIS ARBA NUOLAIDŲ KODAS. KAIP GALIU JĮ GAUTI? keyboard_arrow_down

•  Dovanų čekį galite įsigyti grupinis.lt/dovana. Atsivėrusiame lange paspauskite IMU, pažymėkite kiek dovanų čekių Jums reikia ir pasirinkite kokios vertės. Įrašykite el. pašto adresą ir pasirinkite apmokėjimo būdą. Kai tik įsigysite dovanų čekį, jį išsiųsime pirkimo metu nurodytu el. pašto adresu.

•  Dovanų čekį arba nuolaidų kodą galite gauti įvairių akcijų, švenčių metu, kai savo lojaliems klientas dovanojame papildomas nuolaidas.

•  Dovanų čekis galioja 6 mėn. arba iki datos nurodytos ant čekio tol, kol bus išnaudota visa suma. Vieno pirkimo metu nėra būtina išnaudoti visos sumos, čekį galima naudoti keletą kartų, kol bus išnaudota visa suma.

•  Dovanų čekis į pinigus nekeičiamas ir negrąžinamas. Jei grąžinsite prekę / paslaugą, už kurią buvo sumokėta dovanu čekiu, vietoj išleistos sumos grąžinsime Jums tokios pat vertės dovanų čekį.

•  Norėdami panaudoti dovanų čekį ar nuolaidos kodas, išsirinkite Jums patinkantį pasiūlymą, spauskite mygtuką IMU/PERKU

•  Turint dovanų čekį / nuolaidos kodą, jo numerį reikia įvesti į tam skirtą laukelį, pavadintą „Pritaikyti dovanų čekį / nuolaidos kodą" — nepamirškite prie šio laukelio uždėti varnelę. Įvedus numerį prekių krepšelio suma bus pakoreguota automatiškai.

Jeigu norite kuponą dovanoti kaip dovaną

•  Jeigu norite kuponą pirkti kaip dovaną, pirkimo metu galite įvesti sveikinimą arba nurodyti, kam skiriama dovana. Kai suvesite pirkimo duomenis, pažymėkite varnele „Įrašykite sveikinimą". Sveikinimas gali būti iki 250 simbolių

•  Kai atliksite apmokėjimą, el. paštu išsiųsime du kuponus: vieną įprastą kuponą, kitą – dovanų formato kuponą. Pasinaudoti galėsite Jums tinkamiausiu.

ĮSIGIJAU KUPONĄ PREKEI. KADA IR KUR GALĖSIU JĄ ATSIIMTI? keyboard_arrow_down
Prekę atsiimti galėsite kupono galiojimo laikotarpiu, kuris nurodytas akcijos sąlygose. Kai prekė pasieks prekių atsiėmimo skyrių, informuosime Jus el. paštu, kuris buvo nurodytas pirkimo metu ir sms, jei pirkimo metu nurodėte savo telefono numerį. Ją atsiimti galite pirkimo metu pasirinktame prekių atsiėmimo skyriuje (jis taip pat matomas jūsų kupone). Prekės atsiėmimo vietos pakeisti, deja, galimybės nėra.
UŽSISAKIAU PREKĖS PRISTATYMĄ Į NAMUS. KADA PREKĖ MANE PASIEKS? keyboard_arrow_down

• Užsisakius prekės pristatymą į namus, ji bus pristatyta kupono galiojimo laikotarpiu. Jei pasibaigus kupono galiojimo laikui prekės negavote, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi telefonu 8 5 2073000 arba el. paštu pagalba@grupinis.lt

Užsisakiau prekės pristatymą į „Omniva" ar „LPexpress". Kada ir kaip galėsiu atsiimti prekę?

•  Jei pasirinkote prekę atsiimti „Omniva" arba „LPexpress" paštomate, ji bus pristatyta kupono galiojimo laikotarpiu. Kai prekė pasieks paštomatą, gausite el. laišką ir trumpąją sms žinutę iš „Omniva" arba „LPexpress" su specialiu kodu, kurį suvesite paštomate atsiimdami prekę. Prekę atsiimti galėsite tik gavę šią žinutę ir „Omniva" arba „Lpexpress" kodą. Nuo žinutės gavimo dienos prekę iš paštomato atsiimti privalote per 7 dienas.


ĮSIGIJAU KUPONĄ. AR GALIU JĮ GRĄŽINTI? keyboard_arrow_down

•  Atsisakyti kuponų pirkimo ir susigrąžinti pinigus galite per 14 dienų nuo kupono pirkimo dienos (prekėms) arba kuponų įsigaliojimo dienos (paslaugoms), užpildant kupono grąžinimo formą, kurią rasite www.grupinis.lt/grazinimas

•  Grąžinti galite tik nepanaudotą kuponą.

•  Primename, jog remiantis LR Civilinio Kodekso 6.228 straipsnio nuostatomis, nekeičiami ir negrąžinami apgyvendinimo, prekių vežimo, automobilių nuomos, viešojo maitinimo ir laisvalaikio paslaugų kuponai. Taip pat negrąžinami kuponai renginių bilietams, kino bilietams, nuolaidoms, prenumeratoms, skaitmeninio turinio paslaugoms.

•  Prašymą dėl pinigų grąžinimo gali pateikti tik tas asmuo, kuris mokėjo už kuponus. Pinigus ne vėliau nei per dvi savaites nuo prašymo gavimo dienos grąžiname į banko sąskaitą, iš kurios buvo padarytas apmokėjimas perkant kuponus.

ATSIĖMIAU PREKĘ, AR GALIU JĄ GRĄŽINTI? keyboard_arrow_down

Gavau kokybišką prekę, tačiau man netinka jos dydis, forma, spalva, komplektiškumas ir aš ją norėčiau grąžinti. Ką daryti?

•  Atsisakyti prekės, jei Jums netinka jos forma, dydis, spalva ar komplektiškumas, galite per 14 dienų nuo prekės atsiėmimo/pristatymo dienos. Prekės turi būti nenaudotos, nesugadintos ir nepraradusios prekinės išvaizdos.

•  Primename, kad remiantis LR Civilinio Kodekso 6.228 straipsnio nuostatomis nekeičiamos ir negrąžinamos šios kokybiškos prekės:

pagal individualų užsakymą pagamintos prekės arba kurios aiškiai pritaikytos konkrečiam pirkėjui;

- supakuotos prekės, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių (apatiniai drabužiai, maudymosi kostiumėliai, korsetai, patalynė, pėdkelnės, erotinės prekės, burnos higienos prekės ir pan.);

- supakuoti vaizdo ar garso įrašai arba supakuota programinė įranga, kuri buvo išpakuota po pristatymo

•  Prekę, jei kupone nenurodyta kitaip, grąžinti turėtumėte į prekių atsiėmimo skyrių, kuriame ją atsiėmėte. Jūsų bus paprašyta užpildyti prekės grąžinimo formą, nurodant kupono numerį, savo asmens duomenis (vardą, pavardę, sąskaitos numerį) bei prekės grąžinimo priežastį. Jei prekė Jums buvo siųsta į namus, ją galite grąžinti į artimiausią prekių atsiėmimo skyrių arba paštu į centrinį sandėlį, adresu Savanorių pr.176 E, Vilnius. Užpildykite grąžinimo formą, ją pridėkite prie prekės ir išsiųskite registruotu paštu.

•  Kai gausime prekę, ją perduosime kokybės vertinimui. Jei prekė bus nenaudota, nesugadinta, jos išvaizda iš esmės nepakitusi ir atitiks kitus aukščiau išvardytus kriterijus, Jūsų kuponas bus anuliuotas ir ne vėliau kaip per dvi savaites Jums bus grąžinti pinigai.

•  Grąžinant prekę būtina pateikti kupono kodą bei visus gamintojo prie prekės pridėtus dokumentus. Prekės grąžintos nepateikiant jų įsigijimo dokumentų nepriimamos.

Gavau nekokybišką (brokuotą) prekę. Ką turėčiau daryti?

•  Siekdami užtikrinti jums atiduodamų prekių kokybę, prašytume jas iškart apžiūrėti ir įvertinti dar prekių atsiėmimo skyriuje. Vėliau objektyviai įvertinti prekių trūkumų atsiradimo priežastis gali būti sudėtinga, todėl pretenzijos gali būti nepriimamos.

•  Jei gavote prekę, kuri turi gamyklinį defektą, ją galite grąžinti. Tokia nėra laikoma prekė, kurios trūkumai nėra objektyvūs arba kurios trūkumai atsirado dėl pirkėjo kaltės netinkamai naudojant ar laikant prekę.

•  Gavę nekokybišką prekę, nedelsdami kreipkitės į prekės pardavėją ar garantinį servisą, kuris nurodytas kupone. Prekės pardavėjas (ar garantinis servisas) nustatys Jūsų nurodytų prekės trūkumų atsiradimo aplinkybes ir jei šie bus objektyvūs arba atsiradę ne dėl pirkėjo kaltės netinkamai naudojant ar laikant prekę, esant galimybei tokios prekės bus pakeistos kokybiškomis arba per 14 dienų už jas grąžinti pinigai. Prekės kokybės vertinimas ir taisymas/keitimas gali užtrukti iki keturių savaičių. Prekę, jei kupone nenurodyta kitaip, grąžinti turėtumėte į prekių atsiėmimo skyrių, kuriame ją atsiėmėte. Jūsų bus paprašyta užpildyti prekės grąžinimo formą, nurodant kupono numerį, savo asmens duomenis (vardą, pavardę, sąskaitos numerį) bei prekės grąžinimo priežastį. Jei prekė Jums buvo siųsta į namus, ją galite grąžinti į artimiausią prekių atsiėmimo skyrių arba susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi telefonu 852073000 ir užpildžius reikiamą prekės grąžinimo formą atsiųsti ją registruotu paštu.

•  Kiekvienos prekės pagrindinės savybės bendrai nurodomos akcijos pasiūlyme. Tam tikroms prekėms suteikiama gamintojo garantija, kurios terminai ir kitos sąlygos nurodomi tokių prekių pasiūlymuose.

•  Garantija nėra taikoma:

-Jei prekės trūkumai atsirado dėl pirkėjo kaltės netinkamai laikant ar naudojant prekę;

-Jei gedimus sukėlė stichinės nelaimės, gaisras, elektros iškrova, buitiniai faktoriai;

-Jei gedimus sukėlė į vidų patekę pašaliniai daiktai, medžiagos, skysčiai ir pan.;

-Jei gedimus sukėlė prekės naudojimo metu naudoti neoriginalūs prekės vartojimo reikmenys, priedai, bet kokie kiti prekės veikimui užtikrinti naudoti neoriginalūs produktai;

-Jei gedimai atsirado dėl pirkėjo programinės įrangos gedimo;

-Jei prekė buvo mechaniškai ar kitaip pažeista, ardyta;

-Jei pažeisti prekės garantiniai lipdukai, lipdukai su serijiniu numeriu;

-Jei įranga buvo remontuojama neautorizuotame serviso centre;

-Įprastai susidėvinčioms įrenginio dalims;

-Programiniams produktams ir informacijai, kurie neteikiami kartu su gaminiu, o savarankiškai nustatomi, saugomi ir kuriami paties vartotojo.

•  Kai gausime prekę, patikrinsime Jūsų nurodytus prekės trūkumus ir, jei jie atsirado ne dėl pirkėjo kaltės (kai jis pažeidžia prekės naudojimo ar saugojimo taisykles), esant galimybei per 30 kalendorinių dienų sutaisysime/pakeisime prekę arba grąžinsime pinigus.

•  Jei prekė grąžinama garantiniu terminu, pirkėjas sutinka, kad ekspertui nustačius, jog pretenzija dėl prekės trūkumų yra nepagrįsta arba trūkumai atsirado dėl pirkėjo kaltės netinkamai naudojant arba laikant prekes, visas eksperto tyrimo išlaidas apmoka pirkėjas.

•  Prašymą dėl pinigų grąžinimo gali pateikti tik tas asmuo, kuris mokėjo už kuponus. Pinigus ne vėliau nei per dvi savaites nuo prašymo gavimo dienos grąžiname į banko sąskaitą, iš kurios buvo padarytas apmokėjimas perkant kuponus.

•  Grąžinant prekę būtina pateikti kupono kodą bei visus gamintojo prie prekės pridėtus dokumentus. Prekės grąžintos nepateikiant jų įsigijimo dokumentų nepriimamos.

 

Prekė sugedo garantiniu laikotarpiu. Kur kreiptis?

•  Prekių, kurioms suteikiama gamintojo garantija, garantinio aptarnavimo terminai ir kitos sąlygos nurodomi tokių prekių pasiūlymų sąlygose. Paprastai dėl garantinio aptarnavimo, jei nenurodyta kitaip, turėtumėte kreiptis į prekės pardavėją, kurio kontaktus rasite tiek akcijos, tiek kupono apačioje.

NORIU KASDIEN GAUTI GERIAUSIUS GRUPINIS.LT PASIŪLYMUS EL. PAŠTU. KĄ DARYTI? keyboard_arrow_down
Grupinis.lt pagrindinio puslapio apačioje esančiame specialiame tuščiame laukelyje įveskite savo el. pašto adresą ir paspauskite mygtuką „Prenumeruoti". Pasirinkite miestą (-us), kurio pasiūlymus norite gauti, paspauskite mygtuką „Prenumeruoju". Naujienlaiškis su geriausiais pasiūlymais pasieks Jus kasdien.
NORIU ATSISAKYTI NAUJIENLAIŠKIŲ PRENUMERATOS. KĄ DARYTI ? keyboard_arrow_down
Gautame naujienlaiškyje spustelėkite nuorodą apačioje: „Jei atsibodome ir daugiau nenorite kas rytą gauti šių akcijų, spauskite čia ir galėsite atsisakyti prenumeratos".